Jumping

Dynamické aeróbne cvičenie pre formovanie postavy. Príďte si zaskákať za doprovodu rýchlej hudby a zbavte sa nadbytočného stresu vďaka kombinácii dynamických, balančných a silových prvkov.

Dynamické aeróbne cvičenie na špeciálnych trampolínach, ktoré prebieha pod vedením skúsenej lektorky a za doprovodu motivujúcej, energickej hudby. Podstata Jumpingu spočíva v kombináciách rýchlych a pomalých skokov, dynamických šprintov na trampolíne, balančných a silových prvkov. Všetky tieto zložky zohrávajú v tréningu svoje miesto a navzájom sa dopĺňajú. 

Významná časť tréningu je zameraná práve na balančné prvky, ktoré zvyšujú odolnosť vestibulárneho aparátu a posilňujú utajené svalové segmenty - napríklad svaly panvového dna. Vďaka silovým a dynamickým prvkom je Jumping ideálnym športom na formovanie postavy.

Aké sú hlavné výhody Jumpingu?

  • Zvyšuje svalové napätie
  • Posilňuje všetky svalové partie
  • Zväčšuje vitálnu kapacitu pľúc
  • Pozitívne vplýva na úpravu telesnej hmotnosti
  • Rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu
  • Zrýchľuje lymfatický obeh a detoxikáciu organizmu
  • Pôsobí proti depresii a únave
  • Šetrí kĺbový aparát

Hodiny Jumpingu vo FitWorld sú zábavným a účinným spôsobom zamerané na zlepšenie kondície a formovanie postavy. Z týchto hodín odídete nabité energiou a plné endorfínov.

Náš team

Janka Brucknerová
Janka Brucknerová
Janka je lektorkou skupinových cvičení Jumping s certifikátom Jumping Basis. Športovým aktivitám sa venuje od detstva, vyše 10 rokov hráva basketbal. Nie je preto prekvapením, že šport ju učí sebadisciplíne, napĺňa pozitívnou energiou a chuťou do života. Vďaka športu si tiež uvedomuje, ako sama hovorí, ktoré veci v živote sú naozaj dôležité - a pohyb je rozhodne jednou z nich.

Peťa Križanová
Peťa Križanová
Peťka je študentkou na vysokej škole a zároveň inštruktorkou Jumpingu vo Fit World. Absolvovala školenia kruhového tréningu a venovala sa aj rôznym skupinovým cvičeniam - Aerobic, Zumba, Jumping alebo Total Body Work. Na Jumpingu vám Peťa pomôže odbúrať stres, uvoľniť sa, vybiť prebytočnú energiu alebo načerpať novú - hodiny s ňou vám dodajú presne to, čo v daný moment vášmu telu chýba.

Harmonogram tréningu

Podobné tréningy

Tréningy / 18. máj 2017

TRX

Zacvičte si s vlastnou váhou tela s maximálnymi výsledkami. Závesný systém TRX prináša nekonečné množstvo cvikov na budovanie sily, stability a flexibility pre všetkých bez rozdielu veku a výkonnosti.

Zistiť viac
Tréningy / 17. marec 2018

POP Pilates

Zistiť viac
Tréningy / 16. marec 2018

VacuShape

Zistiť viac

Prihláste sa na odber noviniek


Vaše osobné údaje môžeme spracúvať len s Vašim dobrovoľným súhlasom na účely zasielania bezplatného newslettera spoločnosti, prostredníctvom ktorého Vás môžeme informovať o našich novinkách. Tento súhlas máte právo kedykoľvek odvolať kliknutím na odhlasovaciu linku priamo v zaslanom e-maili v newsletteri (disclaimer), alebo poslaním požiadavky na e-mail.
at